Velkommen

Hei,velkommen inn i min krok.
Jeg setter veldig stor pris på at du legger igjen en kommentar.

lørdag 22. september 2012


Dette innlegget er kopiert fra ireneshobbykrok.blogg.no

Tidligere kreasjoner

Her er noen smakebiter på hva jeg har
bedrevet i min hobbykrok.


Har laget en del lo'er gjennon årene,
men siden jeg er ferk som blogger ønsker jeg å presentere noen av disse.
Denne er laget i 2009.
Har satt smmen to bilder av det flotte Momyrvannet i Åfjord kommune,
brukte Bazzill bling gul og blå til bakgrunn og bak bildene.
 mønsterpapir fra Paper Loft -Back Country - fly fishing og forest.
Bokstavene er skjært ut med Slicemaskin - fonts essentials.
♥ 
Min mest fotograferte utsikt!
Også lagd i2009.


hadde det morsomt met dobble loer


Dette er utsikten fra hytta.
Nydelig solnedgang i november


Her har jeg brukt bazzill - dus blå
Mønsterpapir -fra Basic grey og Maja Design
alfabet fra American Craft og Quic kuts.
Blonder og bånd ukjent, pynt fra Panduro,Kort og Godt, og selvlagde krympeplast snøkrystaller.
♥ 
Den neste er også dobbel
og lagd i 2009.


Drømmevær uansett årstid,
men dette er ved påsketider.


Puddersnø og blå, blå himmel.


Her har jeg kun brukt Bazzill Bling hvit,spraya med glimmermist
 og stemplet med akrylmaling.
Blonder, bånd og bling fra forskjellige produsenter.
Snøstjera er stanset ut med Quic Kuts dies.
 ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar