Velkommen

Hei,velkommen inn i min krok.
Jeg setter veldig stor pris på at du legger igjen en kommentar.

mandag 24. september 2012

Teltkort
Dette innlegget er kopiert fra ireneshobbykok.blogg.no

  • 14.09.2012 kl.15:17 i Blogg
  • 3 kommentarer


  • Brunt,turkis og hvit.
    ble så innspirert når jeg oppdaget at jeg hadde flere flotte turkise ark,
    måtte lage et til, blir veldig glad og lett til sins når jeg jobber med delikate fargerog kontraster.
    Str. 15x15 cm
    Bilde fra et ukjent juleark (noen år gammelt)
    Mønsterpapir fra Autentique "stroll",kartong fra Panduro og Bazzill.
    Blomster fra Kort og Godt, Prima, Unik Hobby,Papirdesign og Storryteller,glimmermist  "coffee skop" på den store
    Metall - Kort og Godt og Unik Hobby, perler på strå fra Kort og Godt

    Dies fra Nellie Snellen, Spellbinders og Cherry Lynn Design,
    punch fra Martha Stewart
    Halvperler og stempel fra Panduro, bånd og plastblomster ukjent produsent.
    Baksiden har plass til en personlig hilsen,
    utfordringer dette deltar i er:

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar