Velkommen

Hei,velkommen inn i min krok.
Jeg setter veldig stor pris på at du legger igjen en kommentar.

torsdag 18. oktober 2012

Easelcard etter skisse



Var så godt igang med Staffelikort idag, så lagde ett til etter skissen hos Sketchy Color.
Her brukte jeg de aldeles nydelige arkene fra Riddersholm Design -
The Day Before"The Ball" Og "The Night"


Bildet er fra samme ukjente fotoark som det forrige kortet jeg lagde.
Rod og grønn Bazzill, dies - Spellbinders og Cherry Lyn Designs.



Dette motivet er fra "The Nigth"arket
Blomster og Halvperler - Panduro


Bak kortet har jeg også brukt et motiv fra samme ark


Blomster - Kort og Godt, Kristornblad - Prima, Sharm - Kort og Godt,
Tekststempel - Norsk Stempelblad


Sløyfebånd  - Panduro,
Glitterlim - Ranger.


Se så snill og god nissen se ut, en ordentlig god gammeldags julenisse.

Legger dette ut i disse utfordringene:

craftycatzweekly-challenge-154-Easel Challenge





5 kommentarer:

  1. Lovely card! Thank you so much for joining our Anything goes Challenge over at Bearly Mine Challenge. Good luck!

    Hugs, Natascha

    SvarSlett
  2. Fabulous Christmas design, I love your vintage images.
    Thank you for joining us at Bearly Mine Designs this week.
    Pauline
    x

    SvarSlett
  3. Så flott! Lekkert i julerødt, det papiret du har brukt med små sleder på var kjempesøtt :)

    Takk for at du scrapper med NSHK

    SvarSlett
  4. Dette var nydelig. Liker så godt julekort i tradisjonelle farger og så flott designet med blomster, blad og charms. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til, HÅper du blir med oss igjen neste runde. Klem Bettina

    SvarSlett
  5. Helt nydelig :)
    Vakker tradisjonell jul med skikkelig nisse!
    Tusen takk for at du deltar hos NSHK denne gangen og lykke til
    Klem fra Jill

    SvarSlett