Velkommen

Hei,velkommen inn i min krok.
Jeg setter veldig stor pris på at du legger igjen en kommentar.

onsdag 10. oktober 2012

LO Vennskap



Det er lenge siden jeg prøvde meg på en LO, men disse bildene av det unike forholdet Mira Og  Felix har måtte bare scrappes.
Disse to,Felix 2 1/2 og Mira 5år, tvinger vi til å bo sammen på tross av at de er veldig forskjellige.
Så etter kort tid viser de tydelige tegn på at de liker hverandre,til og med savner hverandre og 
hilser overstrømmende både ute og inne etter kort tids adskillelse.
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg er blitt rørt til tårer av deres påfunn og
samhandlinger i dette rørende vennskapet.
 F.eks: Mira blir med på første luftetur før frokost om morgenen,
og Felix "pistrer" og varsler om at Mira står utenfor døra og vil inn.

Mitt hjerte er "solgt"


Her får Felix en omgang med ei ru tunge,pelsen er så lang at Mira ble for kort i halsen.
Har brukt mønsterpapir fra Panduro - Upstairs Downstairs "Mistress"og "Master"
Bazzill bling og akvarellpapir.


To deilige skapninger i fred og fordragelighet. 
Shipboard - Panduro og Tim Holtz.


Stempel - North Star Stamp og Kort Og Godt


Denne teksten sier myyye om dette forholdet.
Tagen er sprayet med Glimmermist fra Ranger i flere farger.



Blomster og blad - Prima, blomster - Panduro. Kort og Godt.
Alfabet - Quick Kutz og Panduro.
Ellers er også gesso, glimmermist og glitterlim brukt på blomster og 
shipboard.
Fjær og bånd - ukjent.
Deltar i disse utfordringene:



6 kommentarer:

  1. What a lovely creation. It looks fabulous. Thanks for joining us at Crafty Catz. Hugs Nina

    SvarSlett
  2. What a beautiful way to keep these wonderful memories of these special friends!! Love the mix of patterns and that beautiful silhouette on the left!! So glad you could join us at Vintage Udfordring!! Hugs, Rebecca

    SvarSlett
  3. Lekker LO i nydelige farger :-) Takk for at du deltar hos Scrapperiket!

    SvarSlett
  4. For en herlig og original vennskaps-LO! Takk for at du scrapper med NSHK!
    -Karen Elise-

    SvarSlett
  5. Great card and thanks for joining us at CRAFTY CATZ sorry for late commen

    SvarSlett
  6. Et kjempegøyalt kort. Tusen takk for at du deltar hos NSHK. Lene:)

    SvarSlett